fredag, februari 27, 2009

Byten / Exchanges


Jag deltar i ett byte av frivolitetsgarn. Det innebär att jag skickar 10 m av en tråd jag tycker om eller som är lite speciell. Den här gången har jag 5 partner.

Jag har plockat fram min bok "Minitats" eftersom jag tänker använda mina nya trådar till att prova några av Pattis mönster.

Idag fick jag första tråden, som bestod av två! De kom från Tanya i USA.(syns på bilden)

Tack så mycket. Mer om den kommer när jag har slagit några knutar.

Jag har också anmält mig till en roundrobin med änglar. Mer om den kan du läsa här .

I am participating in a threadexchange and today I got my first thread. They came from Tanya in USA and you can see them at the picture. Thank you so much Tanya.

As you can guess I will tat some motifs from "Minitats" with my new threads. I will add pictures as soon as I have something to show.

I am also participating in a roundrobin with Angels. You can learn more about this here .

2 kommentarer:

Jane Eborall sa...

That's a lovely book. One of my favorite tatting books.
Jane

Unknown sa...

What a fun book! It's perfect for trying out your new thread samples from your thread exchange! Have fun with both! :)